Ocenenie Business Sperbrands

Medzinárodný program oceňovania značiek Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia obchodných značiek. Viac ako 20 rokov hľadá a oceňuje tie najlepšie z najlepších značiek vo viac ako 90 krajinách sveta.

Ocenenie Superbrands pre daný rok získa značka, ktorá obstojí vo viackolovom výberovom procese. Do programu Superbrands sa jednotlivé značky nemôžu prihlásiť. Pri nominácii sa vychádza z databázy všetkých obchodných trade-mark značiek. Spoločnosť Bisnode, popredný svetový poskytovateľ obchodných informácií, vytvorí na základe obchodných výsledkov zoznam nominovaných kandidátov. Ďalším krokom je spotrebiteľský prieskum, jeden z najdôležitejších prvkov výberového konania, v rámci ktorého agentúra GfK na základe známosti a obľuby zúži výber na zoznam semifinalistov. Konečné slovo pri udeľovaní titulov v danom roku má odborná komisia Brand Council. Na konci hodnotiaceho procesu získavajú spotrebiteľské značky ocenenie Superbrands, podnikateľským značkám je udelený titul Business Superbrands.

Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznaním špeciálnej pozície značky na lokálnom trhu. Od svojho vzniku vo Veľkej Británii si projekt získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands uznávaná ako špeciálne ocenenie, ktoré na základe zjednotených kritérií a metód každoročne identifikuje najlepšie z najlepších značiek vo viac ako 90 štátoch na 5 kontinentoch.

Pre rok 2023 získalo ocenenie Business Superbrands aj výstavisko Agrokomplex, z čoho sa nesmierne tešíme. Ďakujeme za nomináciu aj finálne ocenenie.

 

 

Aktuality a oznamy